Strona główna: e-boszkowo

zaloguj | załóż konto
napisane przez Spider
Data dodania: 28-06-2017 00:07

    Były już różne spotkania, debaty, mniej ważne lub bardzo ważne, ale może napiszecie do e-boszkowo.pl jak Wy, drodzy Internauci widzicie Boszkowo. Czy się Wam podoba w Boszkowie, co jest tutaj fajne, co jest złe, co Was cieszy, co denerwuje i kiedy do Boszkowa przyjeżdżacie?

Ważne jest też czy jesteście w Boszkowie często, może macie tu domek?, może kochacie Boszkowo tylko w zimowej scenerii?, spędzacie całe wakacje czy też tylko kilka dni lub wręcz tylko parę godzin?

Piszcie, ciekawe maile zamieścimy na stronie, a być może ciekawe wypowiedzi także nagrodzimy.

Piszcie, bo naszym zdaniem, Wasze opinie są najważniejsze, a być może w końcu zostaną zauważone. Sami jesteśmy ciekawi kto do nas napisze, kto poświęci chociaż parę minut aby coś ciekawego, konstruktywnego napisać. 

Są wakacje, więcej czasu, pora urlopowa, komu Boszkowo leży na sercu, na pewno do nas napisze. Gwarantujemy wnikliwą analizę wszelkich spostrzeżeń i uwag.

A po co to wszystko? Nie wszystkich znamy, nie wszyscy chcą dzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami, a e-boszkowo to portal dla Boszkowa i o Boszkowie. Leży nam nam na sercu dobro Boszkowa, a taka wymiana myśli na pewno da nam wiele do myślenia i wyciągnięcia wniosków na przyszłość. Piszcie, czekamy na elektroniczne listy do końca sierpnia, adres e-mail: mirkedz@pro.onet.pl


  • Zespół e-boszkowo.pl informuje, że wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne i obyczajowe będą usuwane.
  • Twoje IP to: 54.224.121.67 Pamiętaj, nie jesteś anonimowy.
Dodaj komentarz
Imię:
Treść:

 
CAPTCHA Image
Przeładuj obrazek, jeśli jest nieczytelny
Kod:
Komentarze:
lak Dodano: 28-06-2017 IP: 185.136.132.194 temat znany,więc kopia-wklej z innej strony:bezpieczeństwo nad wodą i w WODZIE. a ta ostatnie kiedy była badana?osrodki jej nie zlecają bo to kosztuje i po co straszyć letników! sanepid nie ma zlecenia=kasy to po co! KOEDY BYŁO ROBIONE BADANIE FIZYKO-CHEMICZNE WODY?ktoś ma interes by w ogóle nie było!!!!!! szamba przeciekają, rury przelewowe do kanału i jeziora,popiół z syreny zsuwa się i wypłukuje do kanału,toalet brak i załatwianie się w jeziorze. JAK DŁUGO JESZCZE?-PRZYRODA SIE ZEMŚCI -I WCZASOWICZE też,bo nie przyjadą na taki ściek pozdrawiam
lak Dodano: 28-06-2017 IP: 185.136.132.194 dalej z obserwacji-wycięte drzewa i trzcina na terenie P Parku Krajobrazowego,posypane piaskiem by zakryć ten czyn na terenie koło kanału, auta wjeżdżające na właśnie tę 'plażę', no i te wszechobecne grodzenia do wody - w imię jakiego prawa? brak toalet jest nie mniejszą zmorą i zmusza do fajtania do wody!apetycznie się zrobiło. pozdrawiam pozdrawiam
Piotr Dodano: 28-06-2017 IP: 195.205.37.91 kopia z innego postu ale również dotyczy się tego tematu, więc kilka pytań i sugestii: a co z plażą przy SUŁKOWSKIM wycięto parę drzew aby był dostęp do jeziora i wysypano niechlujnie trochę piasku, zamiast wysypać więcej i wyrównać teren to jak popada to stoi woda, następny temat - z tego co mi wiadomo to każdy powinien mieć bezpłatny dostęp do jeziora a tu nagle HOTEL SUŁKOWSKI ogrodził się płotem, ludzie płaca podatki, turyści klimatyczne- czyli gmina żeruje na wszystkim co możliwe a nie potrafi zapewnić normalnego wypoczynku, kosze na śmieci w sezonie zawalone śmieciami, Panie Wójcie czy to jest ta wizytówka Boszkowa??? proszę poważnie się zastanowić i przemyśleć kilka kwestii, jakie turyści maja zaplecze do wypoczynku nad jeziorem, z roku na rok jest ich coraz więcej, więc proszę przemyśleć i zabrać się solidnie do roboty. WÓJCIE DO DZIEŁA
Z PANORAMY Dodano: 29-06-2017 IP: 185.136.132.194 Panorama Leszczyńska nr 24/1894, 16-22 Czerwiec 2016r. ) Nie ma przejścia, czyli do kogo należy brzeg? PRAWO W POLSCE ZABRANIA GRODZENIA PLAŻ I BRZEGÓW JEZIOR. PRZY PLAŻY GŁÓWNEJ W BOSZKOWIE TEN PRZEPIS ZDAJE SIĘ NIE OBOWIĄZYWAĆ. Zakaz grodzenia nieruchomości do samej linii brzegowej jest powszechnie lekceważony. Właściciele prywatnych posesji stawiają ogrodzenia uniemożliwiające obejście jeziora, czy spacery wzdłuż linii brzegowej rzeki. Bardzo często zapomina się, że postawiony płot może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa osób próbujących wydostać się z wody na brzeg, jak i poruszających się wzdłuż brzegu. I co najważniejsze, teren ogrodzony do samej linii brzegowej utrudnia np. przeprowadzenie akcji ratunkowej. Decyzję o ustaleniu linii brzegowej Jeziora Dominickiego Starostwo Powiatowe w Lesznie wydało w lutym 2011r. Hotel Sułkowski jest największym ośrodkiem wypoczynkowym w Boszkowie. Powstał on po gruntownej modernizacji popularnej ?Syreny?. Niestety, na plaży należącej do luksusowego hotelu ustawiono ogrodzenie, które rozciąga się do samej tafli wody. ? Prawo wodne zabrania grodzenia nieruchomości przylegających do powierzchniowych wód publicznych w odległości mniejszej niż półtora metra od linii brzegowej. Zabrania również zakazywania lub uniemożliwiania przechodzenia przez ten obszar ? tłumaczy Wojciech Dominiak ze spółki adwokackiej ?Malczewski, Stoczak, Matyaszczyk? w Rawiczu. ? W przypadku postawienia ogrodzenia albo uniemożliwienia dostępu w inny sposób, np. poprzez nasadzenie krzewów lub drzew, można żądać od organu administracji wydania decyzji umożliwiającej dostęp do linii brzegowej. Adwokat wyjaśnia, że o swobodnym dostępie do linii brzegowej w swojej decyzji mówi Naczelny Sąd Administracyjny. ? Będziemy musieli sprawdzić, czy nie doszło do przekroczenia obowiązującego prawa ? informuje Janusz Perski, naczelnik wydziału ochrony środowiska, rolnictwa i leśnictwa leszczyńskiego starostwa. ? Jeżeli prawo zostało złamane, to poprosimy właściciela nieruchomości o usuniecie grodzenia na odcinku, który powinien być wolny. Samo grodzenie linii brzegowej zagrozone jest grzywna do 5 tys. zł. W Boszkowie dodatkowo swobodne przejscie brzegiem blokuje ?przytulona? do hotelu Sułkowski wypozyczalnia sprzetu wodnego. ? Zgode na te lokalizacje dostałem z melioracji w Lesznie. Została ona wydana na rok, z mozliwoscia jej przedłuzenia ? wyjasnia Maciej Zakrzewski, własciciel wypozyczalni kajaków i rowerów wodnych ?Zielona Przystan? w Boszkowie. ? Nie ustalałem z przedstawicielami hotelu Sułkowski dokładnego usytuowania swojej wypozyczalni. Juz wczesniej lezały tu kamienie, z których usypany jest wał, bedacy przedłuzeniem ogrodzenia plazy i blokujacy dostep do swobodnego przejscia brzegiem plazy. Z zarzutami o działanie niezgodne z obowiazujacym prawem nie zgadza sie zarzad Hotelu Sułkowski. ? Nasze ogrodzenie zostało postanowione zgodnie z wszelkimi wymogami prawa. Niestety, linia brzegowa jeziora ma to do siebie, ze dynamicznie zmienia sie i przesuwa. Jeszcze dwa miesiace temu, jezioro było oddalone od ogrodzenia o kilka dobrych metrów. Wczesniej linia brzegowa siegneła nawet zabudowan hotelu zupełnie ?zabierajac? plaze ? tłumaczy Maria Strugarek, członek zarzadu Hotelu Sułkowski. Jednoczesnie zaprzecza, ze miejsce lokalizacji wypozyczalni ?Zielona Przystan?, blokujace dostep do plazy, zostało wskazane przez hotel. ? Nigdy nie uzgadniano z nami połozenia wypozyczalni, bo tez nie było takiej potrzeby. To nie jest teren od nas zalezny, nie mamy wpływu na to, co sie tam dzieje ? przekonuje Maria Strugarek.
Admin Dodano: 10-07-2017 IP: 91.240.44.90

Panie "z Panoramy" Jesteśmy już dość zirytowani Pana spamem - ciekawe czy poza spamowaniem tej strony poświęcił Pan choć minutę aby napisać jakieś pismo w tej sprawie do odpowiadanego za wzmiankowaną sprawę ograniu jt. Starostwa Powiatowego ( co do artykułu, który Pan uparcie wszędzie tu wkleja) ??? Bo rozumiem, że liczy Pan na to, że ktoś zrobi to za Pana ???? a jeśli oczekuje pan czegoś od e-boszkowo.pl to proszę przyjść na spotkanie lub zadzwonić do mnie bezpośrednio 503101020. Chętnie porozmawiam mniej anonimowo i poznał Pana cele... ps. odszukał Pan cytowany przez Pana artykuł, który jest na tej stronie od roku?

nie pan,gorszy sort Dodano: 11-07-2017 IP: 185.136.132.194 sam mówisz,że jak jest problem to 'piszcie'. no więc - come on?
ekologia ważna czy ważniejsza Dodano: 11-07-2017 IP: 185.136.132.194 znów się tworzy klub zakładaczy wody na zatorzu. gmina nic o tym nie wie. jak są nieuregulowane sprawy własnościowe w drodze, to pytam - jak to możliwe? znów mamy do czynienia z wyciągaczem KASY - a to minimum 4000 od jednego. Najpierw regulacja, potem zadanie własne gminy. zresztą - to kanalizacja, która tę wodę i jezioro zanieczyszcza jest,wg mnie,ważniejsza. CO INNI NA TO?
Admin - Mateusz Lubieniec Dodano: 13-07-2017 IP: 91.240.44.90 Telefonu się nie doczekałem :) Zapraszam zatem na niedzielne spotkanie. ps. swoja drogą podziwiam kreatywność w wymyślaniu imion (nicków) i płodności komentarzy - wiekowość komentarzy pisze jedna osoba ("lak", "z panoramy","nie pan,gorszy sort","ekologia ważna czy ważniejsza"itp) - proszę się nie bać i podpisywać się stałym jednym imieniem (nickiem) myślę że było by przejrzyste dla pozostałych czytających.Pozdrawiam ps. a jak z odpowiedzią na moje wcześniejsze pytania?
Bogna Dodano: 26-07-2017 IP: 37.248.161.101 Precz z głośnym imprezami typu euforia czy disco polo. Kocham Boszkowo i chciałabym tu wypoczywać ale czasami się nie da. Dlaczego te imprezy są takie głośne czy nie mroźna bawić się tak aby nie zakłócać innym spokoju?
Krzysztof Dodano: 26-07-2017 IP: 37.248.161.101 Już jestem nerwowy na myśl o nocy soboty na niedzielę szlak mnietrafiana sama mysl kiedy zrobimy porządek z tymi imprezami i ludźmi którzy wydają dla nich zezwolenia.Zgodnie z prawem jest tutaj PARK KRAJOBRAZOWY NATURA 2000 i obowiązują jakieś normy związane z ochroną przyrody!!!
Halina Dodano: 26-07-2017 IP: 188.146.104.116 Dwa razy do roku imprezki popieram. Jestem tolerancyjna mimo ze juz mam 68 lat. Niech sie bawia i zostawia pieniedzy w boszkowie! Jak ktos chce absolutną cisze to niech sie wyprowadzi na bezludzie. A w trumnie i tak bedzie spal!! Kocham boszkowo ale nie rozumiem tych brękotow jak krzysztof i bogns!! Badzcie troche otwarci i tolerancyjni!!
Bogna Dodano: 28-07-2017 IP: 37.248.161.101 Życzę miłej zabawy. Ja niestety muszę wyjechać z Boszkowa ponieważ mam małe dzieci które nie rozumieją tego że młodzież chce się bawić. Nie mam nic przeciw zabawie sama lubię się bawić chodzi tylko o decybele
Jan Dodano: 28-07-2017 IP: 31.0.37.191 Prędkość wiatru w prawym górnym rogu powinna być w km/s a nie w m/s. PODRAWIAM
abc Dodano: 29-07-2017 IP: 46.215.197.112 Boszkowo niebawem przestanie istnieć ogólnie cyrk na kółkach a władza nic nie robi i daje przyzwolenie na wszystko za chwilę dojścia do jeziora nie będzie chyba ze zaplacisz i kto tam pojedzie i po co ????
Jan Dodano: 29-07-2017 IP: 31.0.81.224 Poprawka w km/h.
Jaca Dodano: 30-07-2017 IP: 31.0.41.64 Witam na szczęście 2 tyg do tyłu udało mi się sprzedać domek który kupiłem u schyłku kariery zawodowej w nidIei na spokój lecz te fajerwerki po północy y Sułkowskiego i Jona hałas koncertów oraz komercyjnych lotó cały dzień startójących śmigłowców doprowadziło mnie do takiej decyzji śmieszne są opisy w ofertach wymienionych hoteli cisza i spokój!!! dawno i nie prawda hyba że Marszałkowska w Warszawie to cisza i spokój mam nadzieję że nie bawem powstanie tam kopalnia przynaj ludzie będą mieli pracę
Krystyna Dodano: 30-07-2017 IP: 83.20.178.51 Hałas, brud, smród spalin, ?strzelające motory?, samochody przy samym jeziorze i na każdej ulicy i skarpie to wszystko mało brakowało tylko lotniska. No i mamy!! Helikopter latający nad głową przez cały kolejny już weekend. Zdarzyło się również, że na zatłoczonym jeziorze (rowery, kajaki, żaglówki) w dniu dzisiejszym próbował lądować samolot. Czy jest jeszcze ktoś, kto próbowałby zapanować nad tym bałaganem? Gdzie jest gospodarz? Kto tu rządzi? Plaża gminna na ?Pudełkowie? to istny koszmar. Trudno przecisnąć się przez samochody przy plaży. Same płoty a do tego jeszcze murki. Zdziwiona jestem, że się to komuś podoba. Zastanawiam się czy to brak wzorców, zły gust czy może brak architekta w gminie? Nie ma się czym chwalić.
nemo Dodano: 30-07-2017 IP: 37.47.164.117 Syf, smród, bród, hałas, najebani i wydziarani jegomoście. Źle się czułem idąc Pudełkowem bo nie miałem żadnego gówna wydziaranego na łydce czy przedramieniu. Co kilkanaście minut lata jakiś helikopter, na którego loty zezwoliła Gmina! Na plaży gminnej brakowało tylko porozrzucanych gówien i byłby pełen obraz wysypiska śmieci. Nie rozumiem ludzi, którzy spędzają w tym syfie czas i wydaję pieniądze na syf którym się ich karmi i poi. Ne przyjadę tu więcej.
Gustaw Dodano: 01-08-2017 IP: 185.46.212.81 141.189.205.223 Czy nie można zrobić porządku z tym latającym śmigłowcem. No ileż można wysłuchiwać tego ryku? Śpiące dzieci budzi, psy straszy i to co parę minut. Chce sobie zarabiać to niech to robi ale nie kosztem wypoczywających ludzi!!!! Gdzie to można zgłosić żeby ktoś się tym zajął??
abc Dodano: 02-08-2017 IP: 5.60.9.131 To jakaś nowość z tym śmigłowcem w tym roku ???? A co do imprez w Boszkowie to jest ich tak niewiele jak komuś nie pasuje to inny kurort zresztą marudzie wszędzie będzie źle !!!!!
Krystyna Dodano: 06-08-2017 IP: 83.20.184.162 Imprezy? Te hałaśliwe i irytujące buczenie należy wyprowadzić z granic Boszkowa. Tak jak wszędzie na świecie odbywać się powinny poza granicami miejscowości. Nie wszyscy to lubią i lubić nie muszą. Każdy ma prawo do odpoczynku. Nie znaczy to, że jeden ma prawa narzucać pozostałym sposób imprezowania. Należy też wyprowadzić z Boszkowa ruch samochodowy. Samochody powinny być parkowane na parkingach buforowych. W samej miejscowości ruch ograniczony powinien być tylko na dojazd do nieruchomości. Tym sposobem powietrze będzie czyste, więcej miejsca na plażowanie, mniej hałasu w dzień i w nocy. Dlaczego policja pozwala na łamanie przepisów drogowych? Samochody stoją w miejscach, gdzie znaki drogowe informują o zakazie parkowania!! Dlaczego zezwala się na wjazd samochodów i parkowanie pod samą plażą gminną i na ulicach Żeglarskiej i Dominickiej? Dlaczego policja nie reaguje na zachowania hałaśliwych, nocnych imprezowiczów, wandalizm i zaśmiecanie chodników? Dlaczego jest tak brudno?
Dariusz Dodano: 06-08-2017 IP: 188.146.131.84 Zaplanowaliśmy z przyjaciółmi wypoczynek a Boszkowie 12-20 sierpnia. Do odwiedzin skłonił mnie artykuł 20 najczystszych jezior w Polsce. Zapłaciłem zaliczkę za nocleg i dopiero wtedy zacząłem szukać opinii o tym letnisku. Czy prawdą jest ,że plaża przy hotelu jest płatna? Jaka cena za dzień, czy jest na niej dostępność sanitariatów? Jaka baza gastronomiczna , które lokale polecacie? Co można robić w okolicy gdy nie ma słonecznej pogody, gdzie pojechać na wędkowanie a gdzie zjeść jeziorną rybę? I czy rzeczywiście jezioro jest czyste bo czytając posty można wątpić w ten ranking najczystszych jezior w Polsce. Pozdrawiam i liczę na na szybką odpowiedź .
Mirek Dodano: 06-08-2017 IP: 83.11.253.202 Do Dariusza: Plaża przy Hotelu jest płatna. Podobno dokonałeś rezerwacji, należało spytać wynajmującego pokój o szczegóły, w tym plaże. Na szczęście są też plaże bezpłatne. Co do kwestii wpisów na stronie, to niestety hejt jest ogromny. Przy tej fali hejtu o dziwo w Boszkowie są letnicy, wypoczywają i mają się dobrze. Z wpisu wynika, że jedziesz do Boszkowa bez większego rozeznania, sądzę, że nie będziesz zawiedziony. Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć, to napisz do nas prywatną wiadomość przez FB lub zadzwoń, ominiemy w ten sposób hejterów, którzy tylko czekają na żer. Telefony znajdziesz w zakładce dot. Stowarzyszenia Przyjaciół Boszkowa.
gorszy Dodano: 07-08-2017 IP: 185.136.132.194 najlepiej zrzucić wszystko na hejt. Darku, ale w każdym z nich jest dużo prawdy, nawet jeżeli podzielisz to przez 2, tak samo jak podawane superlatywy... dobrze zapytać w hotelu odnośnie plaży, ratownika, wody i jej ostatniego badania pozdrawiam
a właściwie... Dodano: 07-08-2017 IP: 185.136.132.194 Co oznacza słowo hejt? To spolszczona wersja słowa hate, czyli nienawidzić. Hejtem określa się działanie w Internecie, które jest przejawem złości, agresji i nienawiści. To wszelkie formy uderzenia w kogoś, nie tylko słowem (chociaż głównie nim), ale i grafiką czy filmem. Wielu internautów czuje się w sieci bezkarnych, dlatego chętnie obrażają innych użytkowników w czasie dyskusji, ale nie tylko ich. Celem hejterów są też znani z pierwszych stron gazet, czy raczej z głównych stron portali. Fala hejtu zalewa szczególnie fora dyskusyjne i komentarze w serwisach plotkarskich. reasumując, prawda to nie HEJT
Janek Dodano: 07-08-2017 IP: 94.254.245.181 Witam szanownych hejterów i turystów a także władnych nad rzeczą. Ekologia musi być na pierwszym miejscu . Ci co tutaj tylko piją i hałasują leją po piachu i do wody nie mają racji bytu. To wina władz że nic nie robi w tej kwestii. Panie Mateuszu jestem z panem i ludzmi dobrej woli .Cisza po 22 ej to też ekologia a hałas w miejscowości wypoczynkowej to zbrodnia na życiu. Jeśli koś twierdzi inaczej to jest w błędzie .Są obiekty zamknięte do tego celu jak dyskoteka np.Na Pudełkowie jest taka dyskoteka . Ekologia będzie jeszcze tematem przewodnim ale musi dojśc do dyskusji z gminą i odpowiedzialnymi za wszystkie plaże. I ostatni temat czy ktoś słyszał tutaj o straży wodnej?widziałem pianych z butelkami pływających na rowerach wodnych i rzucajacych tymi butelkami do wody.Czy komuś brakuje wyobrażni a może policja powinna wesprzeć swoją obecnością bojących się poprawnych turystów.
Halina Dodano: 08-08-2017 IP: 188.146.160.146 Wprowadzic podatek klimatyczny dla turystow !! A te pieniadze maja trafic na restrukturyzacje Boszkowa Jest tyle do zrobienia a to miejsce stoi w miejscu!! Slawa potrafila zadbac o swoje kompielisko (parkingi promenady atrakcje czystosc ) Taka perelka Boszkowo wielkopolskie co niestety zaniedbane. Powinno sie narzucac Włoszakowicą od gornie prowadzic regularne inwestycje i rewitalizacje w Boszkowie! Ktos musi byc odpowiedzialny za ten burdel w Boszkowie. Inaczej sie tutaj nic nie zmieni tragedia tragedia
Zbyszek Dodano: 08-08-2017 IP: 37.47.171.94 Halinko masz racje i moze w kacu zrealizują chodnik w strone dominic !! Obecnie to cala ta droga to tragedia!!! Ludzie moga sie poruszac tylko po ulice !! Masakra tragedia 21 wiek a tutaj takie niebespieczenstwo !! Ktos musi brac odpowiedzialnosc za taką infrastrukture!! Moze powolac jakiegos Soltysa Boszkowskiego Wojta ? Kogos co bedzie reprezentowal Boszkowo i jego lokatorow!!
Wojtek Dodano: 10-08-2017 IP: 46.77.191.78 Witam serdecznie Czy ktoś sie orientuje jak wyglądają przepisy odnośnie przebywania z psami na płazy? Wiem ze na plażach strzeżonych lub należących do ośrodków jest zakaz i to rozumiem w 100%. Jeździmy na codzień z dziećmi i labladorem na ostatnia plaże na pudełkowe - wyraźnie opisana jest jako niestrzeża i do tej pory nikt nic nie mówił. Pies jest cały czas pilnowany , dodatkowo korzystamy z płazy na samym uboczu. Dzis starsza " miła" Pani zwróciła nam uwagę ze jest zakaz wejścia z psem na plaże info wody. Grzecznie wyprowadziłem psa aby Pani mogła sie w spokoju wykapać. Zacząłem szukać zakazu dla psów i okazało sie ze wisi wysoko na drzewie w niewidocznym miejscu na jakiejś tablicy. Pojawia sie pytanie czy jest to zakaz legalny wywieszony przez gminę ? czy zakaz który powiesili sobie właściciele domków , które są zaraz za plaża. ? Z góry dziękuje za informacje.
łaskawca Dodano: 10-08-2017 IP: 109.173.135.64 Wojtek wyprowadził psa z wody aby ta pani mogła się wykąpać po psie a potem dzieci z plaży .
'kompielisko' Haliny Dodano: 10-08-2017 IP: 185.136.132.194 przecież,m.in.,pieski to nasi bracia mniejsi. więc z katolickiego punktu widzenia nie powinno być problemu. ja też nie widzę problemu, ale czarna komuna...
psy a trochę prawa Dodano: 10-08-2017 IP: 185.136.132.194 Ustawianie tabliczek z zakazem wyprowadzania zwierząt w parkach, plażach i placach zabaw jest niezgodne z prawem, bo to ogranicza prawa właścicieli psów ? uznał sąd administracyjny. O rozstrzygnięciu pisze ?Gazeta Wyborcza?. poza tym nie mocy sprawczej próba nałożenia mandatu w związku takimi sprawami. Każda polska plaża wymaga od właścicieli psów, aby zwierzęta będąc na plaży, były na smyczy a większe osobniki obowiązkowo nosiły kaganiec. Naturalnym jest także sprzątanie po swoim pupilu, ponieważ jak wiadomo psie odchody mogą być groźne dla człowieka, zwłaszcza dzieci. to wszystko składa się na naszą kulturę i tolerancyjność w całym tego słowa znaczeniu. i to tu zaczyna się moim zdaniem problem pOLAKA. p duże czy małe zależy od twojego empatycznego spojrzenia na świat! pozdrawia psiarzy i nie tylko :)))
Wojtek Dodano: 10-08-2017 IP: 188.146.128.140 Dzięki za podpowiedzi. Naturalne jest ze pies jest na smyczy a wchodząc z nim do wody cały czas jest pilnowany. Jest to lablador, który z natury jest mega spokojny i uwielbia wodę. Na codzień wychowuje sie z 3 małych dzieci i jeżeli chodzi o jego czystość to niejednokrotnie jest "czystrzy" niż nie jeden kapiący sie w jeziorze. Ale zdajemy sobie sprawe ze niektórzy mogą sie bać psów itp. dlatego cały czas go pilnujemy. Większość plażowiczów jest przyjaźnie nastawiona widząc jak pies aportuje i bawi sie z dziećmi .... No ale to jest PL i wiemy jakto jest.... a jeżeli komuś pies przeszkadza to nie musi rozkładać koca obok, miejsca jest sporo dookoła .
poza tym Dodano: 10-08-2017 IP: 185.136.132.194 byłem nad morzem z pieskiem, byli wczasowicze, ratownicy, widziałem też strażników. i nikt nie 'czepiał' się właścicieli czworonogów. wierzcie mi, nie widziałem ŻADNYCH niewłaściwości w związku z bytnością piesków na plaży. i na koniec, żadne odkrycie - pies nie 'zrobi' w wodzie nic, ani nr 1, ani 2. tak ma zakodowane i tyle w temacie.a człowiek? sami sobie dokończcie.
dziecko Dodano: 10-08-2017 IP: 95.48.231.114 192.168.2.16 Pies roznosi grożne choroby i ja jestem przeciwny , są stawki ,oczka wodne domowe i wanny. Cały dzień na plaży i piesek co i gdzie robi 20 metrów obok a pan zasłania przed obcymi
stach Dodano: 10-08-2017 IP: 89.73.2.230 I tym to sposobem piesek stał się numerem 1 komentarzy. Osobiście nie mam nic przeciwko zwierzętom w tym psom, niemożliwość lub brak możliwości korzystania z plaży jak to ktoś wspomniał ogranicza prawa posiadaczy psów.A co na to właściciele kotów, królików, chomików, świnek morskich itp.Pewnie ktoś powie że te zwierzęta się nie kąpią lub nie lubią się kąpać. I nikt lub prawie nikt nie prowadzi ich na plażę. Wynika z tego że poruszany problem raczej dotyczy korzystania na plaży z kąpieli a nie korzystania z samej plaży jako takiej.Wydaje mi się że istnieje mnóstwo miejsc ustronnych na brzegu jeziora gdzie piesek może się wykapać nie koniecznie na mniej lub bardziej zatłoczonej przez ludzi plaży.Jak zaznaczyłem na początku mnie zwierzęta nie przeszkadzają ale być może innym tak.
Wojtek Dodano: 10-08-2017 IP: 46.77.191.78 Wiele zależy od psa i jego właściciela . Jeżeli pies jest odpowiednio wychowany ,zadbany, posiada aktualne szczepienia i nie należy do agresywnych to nic złego sie nie stanie. Umie sie zachować. Jeżeli chodzi o jego potrzeby, to co za problem co 0,5 h wziąć psa na spacer w okoliczne zarosła i po nim posprzątać - nie widzę problemu. Założę sie ze większe zanieczyszczenia robią sami ludzie. Cały dzień na plazy dodatkowo z piwkiem i co ?? W pampersa robi?????? A dlaczego ja mam byc gorszy i mam jechać nad staw, oczko?? Skoro moje dzieci chcą sie bawić z psem?? Wybieram spokojne, niestrzeżone plaże w dodatku przy samych trzcinach. Jestem odpowiedzialna osoba i nigdy nie zabrałbym psa na plaże który w jakikolwiek sposób mogły komukolwiek zagrażać.
dziecko Dodano: 10-08-2017 IP: 95.48.231.114 192.168.2.16 Nie wolno kąpać psów i koniec ,, w zarośla ,, co za pomysły.Widzę że ludzie na pisy zeszli.
Bronek Dodano: 11-08-2017 IP: 37.47.174.220 Dajcie sookuj z tymi psami!! Popieram komentarz pani Haliny ponizej a reszta co sadzi: Wprowadzic podatek klimatyczny dla turystow !! A te pieniadze maja trafic na restrukturyzacje Boszkowa Jest tyle do zrobienia a to miejsce stoi w miejscu!! Slawa potrafila zadbac o swoje kompielisko (parkingi promenady atrakcje czystosc ) Taka perelka Boszkowo wielkopolskie co niestety zaniedbane. Powinno sie narzucac Włoszakowicą od gornie prowadzic regularne inwestycje i rewitalizacje w Boszkowie! Ktos musi byc odpowiedzialny za ten burdel w Boszkowie. Inaczej sie tutaj nic nie zmieni tragedia tragedia
Bronek Dodano: 11-08-2017 IP: 37.47.174.220 Powinien byc jakis Soltys wprowadzony co bedzie reprezentowal boszkowo i o nie walczyl!! Moze nawet by bylo lepiej ja by boszkowo bylo niezalezne od wloszakowic!!
Mirek Dodano: 11-08-2017 IP: 83.11.94.216 Szanowni Państwo, w Boszkowie Letnisku jest opłata miejscowa. Każdy kto decyduje się na wypoczynek w Boszkowie płaci 1,5 za każdy dzień pobytu. I to nie jest opłata wprowadzona wczoraj.... Czy wynajmując domek, pokój, letnicy płacą? To pytanie do wypoczywających w Boszkowie
Mirek Dodano: 11-08-2017 IP: 37.47.155.43 Opłata miejscowa na terenie gminy Włoszakowice zgodnie z uchwałą Rady Gminy wynosi 1,50 zł za każdą rozpoczętą dobę pobytu. Pobór opłaty miejscowej odbywa się w drodze inkasa. Na inkasentów opłaty miejscowej wyznacza się: kierowników ośrodków wypoczynkowych, kierowników pól campingowych i namiotowych, kierowników hoteli, sołtysa wsi Dominice oraz osoby fizyczne wynajmujące kwatery w celach zarobkowych. Opłata miejscowa winna być wpłacana przez inkasentów na rachunek bankowy lub konto Urzędu nie rzadziej niż raz w miesiącu.
Pawel Dodano: 11-08-2017 IP: 80.87.33.218 To jestem ciekawy jaka to kwota co roku wpływa za caly rok. Mysle ze bardzo wiele pobytów jest na czarno!! 1,50 za dobe to śmiech !! Paczac na to ile smieci sie produkuje wczasie lata. Jestem tez za inwestycjami i za dodatkowym podatkiem dla mieszkańców żeby te pieniadze wracały do Boszkowa na nowe inwestycje!! Zgadzam sie co do niezależności Boszkowa od Wloszakowic i wyznaczenie Sołtysa co bedzie Boszkowo reprezentował. Musi byc inwestycja inaczej Boszkowo sie zamieni w smietniski.
stach Dodano: 11-08-2017 IP: 89.73.2.230 Pytanie do Pana Pawła .Czego miałby dotyczyć dodatkowy podatek dla mieszkańców Boszkowa, co Pan chce dodatkowo opodatkować, Pisząc mieszkańców kogo ma Pan na myśli. Stałych mieszkańców czy osoby które posiadają domki letniskowe ? Muszę Panu powiedzieć że właściciele domków letniskowych corocznie płacą podatki które są zdecydowanie dużo wyższe od tych które płacą stali mieszkańcy gminy.Za wywóz śmieci płaci się dodatkowo kupując worki.Dla osób które nie wynajmują pokoi może się okazać że lepiej wykupić sobie wczasy gdziekolwiek w kraju i korzystać z wypoczynku niż utrzymywać domek płacić podatki i jak Pan sugeruje jeszcze dodatkowy podatek.Od czego? Bałagan o którym Pan wspomina nie jest winą stałych mieszkańców i posiadaczy domków.Zdecydowanie najwięcej śmieci produkowanych jest w weekendy kiedy do Boszkowa zjeżdżają setki samochodów a w nich plażowiczów a także podczas imprez.Przepełnione płatne parkingi,płatna plaża, zapchane uliczki którymi ciężko się poruszać, latające helikoptery, smog spalin w bezpośrednim sąsiedztwie, nocne hałasy .Panie Pawle jakim dodatkowym podatkiem chce Pan obarczyć stałych mieszkańców ? Może ze względu na opisane okoliczności i uciążliwości należałoby obniżyć już i tak wysoki podatek?
iwona Dodano: 11-08-2017 IP: 37.7.184.176 nie nalezy wpuszczać samochodów z turystami pod sam brzeg jeziora,auta powinny być oddalone od plaży gdy...................z inaczej zatruwają środowiskjo i pozostawiają po sobie bałagan.Przy plaży na Pudełkowie powstał plac na którym nielegalnie parkują tworząc koleiny,zapaści i zbiera się woda.Na prawdziwym parkingu powinien być kosz i TOjTOJA
urzędnik Dodano: 12-08-2017 IP: 109.173.135.64 Opodatkować wszystkich lewusów przebywających w wynajmowanych prywatnych domkach , niech zgłoszą działalność -jest ich więcej o 100% od legalnych.
Maniek Dodano: 12-08-2017 IP: 37.47.131.187 Zdecydowanie jestem za regulacja parkingową jak i podatkami co mają wrocic do Boszkowa na inwestycje dla wszystkich !! 1,50 to smiech za turyste!! Pomysl z soltysem Boszkowa i niezaleznoscia od wloszakowic tez dobry! Auta parkuja na drogach policja nie reaguje brak przejazdow na pudrlkowie brak odplywu wody gdzie deszczowka na pudelkowie gdzie stoi woda! Brak inwestycji brak kanalizy brak chodnikow !! Od 20 lat nic konkretnego dla Boszkowa nikt nie robi ! Tylko prywTni inwestorzy jak John i Sulkowski Bez nich by bylo jeszcze gorzej!!!
Grazyna Dodano: 12-08-2017 IP: 188.146.66.62 Panie Manku ma pan absolutnie racje ale kiedy wkącu zaczniemy inwestowac!!??
stach Dodano: 12-08-2017 IP: 89.73.2.230 Witam. Czytam i czytam w co trzecim komentarzu o chęci uniezależnienia się od Włoszakowic.A to o stworzeniu funkcji Sołtysa. Otóż z tego co wiem a jeśli się mylę to proszę mnie poprawić, Sołtys jest organem doradczym gminy nie posiadającym osobowości prawnej w pewnym sensie podległym i kontrolowanym przez gminę. I nie ma tu znaczenia o jaką gminę chodzi.O jakiej niezależności możemy w tym przypadku mówić.Pewnie jest to jakiś krok do przodu o stworzeniu funkcji reprezentanta przedstawiającego problemy i oczekiwania mieszkańców sołectwa. Ale nie mówmy tu o jakieś niezależności póki co sołectwa podlegają gminom a nie odwrotnie.
Grazyna Dodano: 12-08-2017 IP: 188.146.66.62 Oj panie Stach pan to jedna wielka maruda! Wlasnie przes takich jak pan stoimy w miejscu!! Tutaj pelno fajnych pomyslow a pan stach nic nie rozumie!! Niech pan sam cos od siebie da i nie krytykuje zaangazowanych boszkowianow !! Prwnie pan nalezy do ligi nie na kanalize nie na chodniki nie na deszczowke nie na rozbudowe pudelkowa nie nie nie!! Przykre ze tacy jak pan nic nie rozumieją ! MUSZA BYC ZMIANY I OD 20 LAT NIESTETY NIC!!
al Dodano: 16-08-2017 IP: 46.215.201.179 Ja też chętnie podzielę się swoimi uwagami.Parking przy plaży to tragedia,wycinanie drzew pod byle pretekstem także.Głośna dyskoteka i jeden tojtoj, dzięki czemu wszystko w okół zas...i zalane.Właściciele domków biorą tylko kasę i kontakt się urywa.Jestem świadkiem jak właściciel do malutkiego segmentu wprowadził chyba z dwunastu chłopa.Okazało się że był to wieczór kawalerski.Wszyscy wczasowicze i ich dzieci nie spały do rana.Towarzystwo pijane,wulgarne i agresywne. W ciągu dnia nie było lepiej.Czy to miejsce na takie imprezy? Na plaży też pijaństwo a pety,resztki jedzenia i opakowań,prosto z pomostu lądują w wodzie.
stenia Dodano: 17-08-2017 IP: 95.41.34.17 Moja rodzina i nasi sąsiedzi,wiele lat temu stawiali domki własnymi rękoma.Dbaliśmy o nie i najbliższą okolicę.Chcieliśmy resztę życia spędzić w ciszy i spokoju.Niestety nie jest to nam pisane,wystarczy jeden;biznesmen; żeby zatruć nam i innym normalnym wczasowiczom życie.Sąsiadka była zmuszona sprzedać swój domek,jednak szukała klienta który chciałby normalnie żyć jak cała reszta.Pan przyjechał z rodzina,zapewniał że to dla ich wypoczynku i bardzo ceni sobie ten klimat naszej społeczności,czym wytargował niższą cenę.Niestety,okazało się że to pod wynajm i to w najgorszym wydaniu.Panieńskie,kawalerskie,urodziny,imieniny,dzikim wrzaskom nie ma końca.Właściciel śmieje się nam w twarz,mówi że go to nie obchodzi co robią ci ludzie i musimy sobie radzić,albo przenieść się na cmentarz.dodam że nawet z garażu zrobił pokój z piętrowymi łóżkami żeby upchać więcej sztuk.Widać dewastację w okolicy,załatwianie potrzeb fizjologicznych gdzie popadnie,bo przecież łazienka tylko jedna a chłopów 20.Uciekają od nas letnicy do pobliskich miejscowości.Co dalej będzie z naszym ukochanym Boszkowem, czy tylko dzika komercja bez żadnych zasad.Wszystko umiera,wycina się drzewa,konwalie których było tu pełno to już rzadkość.Wszędzie co raz więcej betonu bo trzeba gdzieś upchnąć auta,zwłaszcza że do malutkiego domku przyjeżdża ich z 6.Ktoś powie że stara baba przynudza ale jest to zdanie również młodych ludzi,którzy przyjeżdżają z dziećmi i nie chcą słuchać głośnej muzyki i potwornych bluzgów dzień i noc.Tu też były zabawy i noce przy grilu,teraz strach wyjść na zewnątrz.
urzednik Dodano: 17-08-2017 IP: 95.48.231.114 192.168.2.16 Do Steni zgłosić takiego sąsiada do podatkowego , tego typu bywalcy są najgorsi . Gdzie śmieci i inne potrzeby.
Mariola Dodano: 17-08-2017 IP: 80.87.33.218 Niestety taka prawda my nic nie mamy do gadania turyści rządzom policja nie interweniuje. Kazdy moze robic co chce. Realnie zostaje tylko sie wyprowadzic zeby miec wiecej spokoju. Nie warto walczyc i sobie psuć zdrowie i to tydzien w tydzien z nowymi turystami co przyjezdzają sie wyszalec. Uważam ze nic sie nie zmieni i bedzie co roku taki sam kabaret w środku sezonu. Trudno ja sie poddałam i zaakceptowalam ten balagan. Radze to kazdemu bo zycie sie ma tylko jedno. Pani Steniu prosze odpuścić a panie Stachu prosze nie breczec wiecznie od wpisu do wpisu
taki gość Dodano: 17-08-2017 IP: 77.112.150.107 Ludzie,nie poddawajcie się,macie prawo do ciszy i spokoju.Chamstwo trzeba tępić,to jest łamanie prawa.Wszędzie w hotelach i ośrodkach wczasowych obowiązuje regulamin,i dla tego ta hołota wynajmuje prywatnie od cwaniaczków.Od hucznych imprez są lokale do tego przeznaczone.
Stefan Dodano: 17-08-2017 IP: 37.47.166.71 Ja tez sie juz pogodzilem z tym "syfem" walczylem z sasiadami co nielegalnie wynajmują !! Niestety bez skutku!! Dajmy sobie spokuj mamy jedno zdrowie juz mi sie nie chce co dziennie toczyc wojne z sasiadami!! Mieszkam blisko pudelkowa i tam sodoma i gomora!! Sex w nocy w ciemnych bramach sikanie i nawet sranie ! Jestem zmeczony strozowac nocami i wyganiac patalogie ! Juz mnie nic nie zaskoczy nawet ostatnio mialem dwie parki co uprawialy sex razem w mojej bramie!! Przykre
Monika Dodano: 17-08-2017 IP: 188.146.4.161 Dzieki za rady my z rodzina tez planujemy sprzedac nasz domek bo Boszkowo jest przeleklamowane ! Planujemy kupic domek w Slawie ! Zegnajcie i niebadzcie naiwni tutaj nic sie nie zmieni i strata waszego zdrowia i zycia
smutna Dodano: 17-08-2017 IP: 5.60.23.116 Wiele gorzkich słów pod którymi i ja się podpisuję. Mam Boszkowie swój skromny segmencik.Moi rodzice,nasi sąsiedzi a teraz ja,włożyliśmy wiele pracy i serca w swój mały grajdołek.Niestety,sielanka się skończyła z pojawieniem się nowego współwłaściciela.Pan ten wynajmuje wszystkim jak leci,idzie na ilość.Potrafi na trzydziestu metrach upchnąć i dziesięć osób.Nic go nie interesuje po za kasowaniem,sprząta tylko koło swoich drzwi bo twierdzi że reszta to nie po jego gościach.Nasza działeczka jest zdewastowana, strach jak przyjeżdżamy co zastaniemy.Brama cały czas otwarta,przetacza się masa obcych ludzi.Nie mamy nawet gdzie zaparkować samochodu bo wszystko zajmują jego klienci.Ciągle coś ginie lub jest zepsute,strach wypuścić dziecko za próg.Zachowanie takie jak opisali poprzednicy,śpią nawet na zewnątrz.Nam też zdarzało się coś wynająć, ale jeden pilnował drugiemu,więc był nadzór.To nasz drugi dom więc byle kogo nie wpuściliśmy.Tu są nasze serca, dla innych to tylko kasa.My to mamy u siebie,nie za płotem.Ktoś napisał o podatkach,tak, płaci ale na pewno nie za wszystkich.Worki ma dopiero w tym roku po nagonce,ale chyba tylko na pokaz bo dalej wynosi te nieoznakowane.Jak nigdy nikomu nic złego nie życzyłam, tak jemu życzę...Myślimy wejść na drogę prawną, może coś da się zrobić z tą uciążliwą działalnością.My się nie poddamy.
popieprzone wakacje Dodano: 18-08-2017 IP: 5.60.17.123 Właśnie przeglądałem ogłoszenia z Boszkowa.Czytam że wspaniałe miejsce dla rodzin z dziećmi,wymienione różne atrakcje,wyposażenie ful wypas i...sprzęt nagłaśniający.Wynajem również pod imprezy okolicznościowe takie jak wieczór kawalerski,panieński itd.To w końcu co,jest tam ten spokój czy go nie ma?
Taka tam refleksja Dodano: 18-08-2017 IP: 79.186.159.107 Kiedyś ta dzicz była rozproszona po całym Boszkowie i nie było tak źle, teraz wszystko co najgorsze kumuluje się na Pudełkowie. Już niemal wszystkie knajpy przy hotelu S. w kierunku Starkowa padły, właśnie za sprawą tego hotelu. Jak już ludzie wlezą na plaże, to nie maja po co wychodzić,.. po jakieś picie, czy jedzenie. Jak ktoś nie chce bulić za plażę i parking, to zatrzymywanie się w tej części Boszkowa nie ma sensu. Bo plaża to jedno piwo, a parking to kolejne kilka browarów, tak więc hotel S. przegonił chcąc nie chcąc nie tylko ze swojego terenu, ale w ogóle z tej części Boszkowa całą hołotę, co odbija się niekorzystnie na Pudełkowie.
tak to wygląda Dodano: 18-08-2017 IP: 77.115.84.182 To nie tylko hotel,ale także prawdziwy ośrodek wczasowy pana Johna,gdzie istnieje regulamin.Ktoś zawsze jest z obsługi i nad tym panuje.Tam hołota nie ma czego szukać.Niestety na Pudełkowie bajzel zawdzięczamy wynajmującym byle komu i bez limitu.Działki które mają kilku właścicieli są najgorsze,właściciele dają tylko klucze ,biorą kasę i już ich nie ma,więc hulaj dusza.Brak gospodarza powoduje patologiczne zachowania i przyciąga to co widać,bo tu można wszystko.Do puki nie będzie rozwiązań prawnych,nic się nie zmieni.
dodam jeszcze... Dodano: 18-08-2017 IP: 77.115.84.182 Proszę zobaczyć jak zmieniła się klientela Jarzębiny.Tam też było siedlisko dziczy.Jaki pan,taki kram.
i jeszcze coś dołożę Dodano: 18-08-2017 IP: 77.115.84.182 Z ogłoszenia.Domek na Pudełkowie,wieczory panieńsko-kawalerskie,imprezy okolicznościowe,nagłośnienie HI-FI Bluetooth,cały rok.Wygląda na to,że nawet po sezonie nie będzie spokoju.Współczuję sąsiedztwa,ludzie działajmy bo nas zjedzą.Przypominajmy na każdym kroku,że cisza nocna obowiązuje,a i w dzień nie musimy słuchać głośnej muzyki.
Pan Dodano: 18-08-2017 IP: 37.47.140.13 Niestety prawnie do 22:00 mozna sobie sluchac muzyki bez umiaru i nik tego prawnie nie zakaze
I tu jest Pan w błędzie Dodano: 18-08-2017 IP: 77.115.84.182 Zgodnie z art.144 kodeksu cywilnego o zakłócaniu korzystania z nieruchomości sąsiedniej ponad przeciętną miarę... Czyn taki stanowi wykroczenie zakłócenia spokoju z art,51 kodeksu wykroczeń.Głośna muzyka jest właśnie takim wykroczeniem.
spostrzegłam Dodano: 18-08-2017 IP: 77.112.35.59 W Boszkowie ktoś wykupuje domki przy Dominickiej.Mógł by przecież kupić cały większy obiekt lub działkę i wybudować sobie pensjonat,ale po co,musiałby mieć pracownika recepcji,kogoś na co dzień do sprzątania terenu i pilnowania porządku.A tak podrzuci kukułcze jajo innym.Koszty wszelkich napraw takich jak furtka,brama itp rozchodzi się na całą wspólnotę,choć to jego ludziska wszystko niszczą i zanieczyszczają no bo przecież zapłacili
ola Dodano: 19-08-2017 IP: 83.25.163.250 Ostatnie lata byłam uczestnikiem fajnej imprezy Boszkowo Fest. Czekam na nią - i nic! Czy w tym roku jej nie będzie ? A w Boszkowie (nie Letnisku) też nie słychać o corocznych wspaniałych dożynkach. Te dobre imprezy omijają Boszkowo! Dlaczego?
!mi3 Dodano: 19-08-2017 IP: 109.173.151.29 Trudno się dziwić, że ludzie wynajmują komu popadnie, liczy się kasa i nikt przecież nigdzie nie prześwietla najmukącego. Po prostu słoma z butów wyłazi. Ludzie nie potrafią się zachować, zapłacili więc mają przeświadczenie, że już im wszystko wolno. Zero kultury i przyzwoitości, do tego używki wszelakie i pełen spontan i odlot jak w filmie Las Vegas Parano. Kraj piękny, tylko ludzie to k...y
Hela Dodano: 19-08-2017 IP: 188.146.4.161 Ja mam sasiada co regularnie puszcza muzyke glosno od rana 10:00 do 22:00-24:00 i to piec dni w tygodniu ! Jestem bezradna prosilam policje o pomoc przyjechali i powiedzieli ze ma prawo sasiad sobie puszczac muzyke i proszą zeby wiecej na policje nie dzwonic bo bede musiala sie liczyc z mandatem za wzywanie policji bez podstawnie. Byla to godzina 18:00. Niestety musialam to zaakceptowac i sasiad do dzis robi swoje. Juz wystawilam domek na sprzedaz.
mamy prawo do wypoczynku Dodano: 19-08-2017 IP: 37.7.227.141 Jeśli ktoś ogłasza się że wynajmuje pod imprezy,to chyba wie jakie są tego konsekwencje.Znam osoby które również wynajmują ale z zastrzeżeniem.Nie przyjmują grup młodzieży i preferują rodziny z dziećmi,a regulamin dają do ręki,więc można.Oczywiście nie daje to 100% gwarancji,ale gdy dochodzi do interwencji policji wywalają takich, bez zwrotu pieniędzy.Tak mają w umowie i wszyscy się pilnują.
do Heli Dodano: 19-08-2017 IP: 37.7.227.141 Głośna muzyka to zakłócanie porządku publicznego.Proszę nie dać się zastraszać i złożyć skargę na działania policji.
Hela Dodano: 19-08-2017 IP: 188.146.4.161 Dziekije za wsparcie ale juz to przerabialam zglaszalam i niestety prawo jest po stronie sasiada moze sobie puszczac muzyke od 6:00 - 22:00 pozniej jest cisza nocna ale w tym czasie moze robic co chce. Nie moge zabronic grania i musze to zaakceptowac. Tak jak budowlancy mogą halasowac przy pracy od 6:00-22:00. Policja moze tylko apelowac o cisze ale prawnie ma rece zwiazane natomiast po polnocy moze interweniowac i dac mandat co i tak sasiad ma w dupie.
do Heli Dodano: 19-08-2017 IP: 77.114.63.190 Nie,nie może.Niech mandaty płaci codziennie i sprawę oddać do sądu.Prace budowlane i remonty kiedyś się kończą i trzeba trochę tolerancji.Za zakłócanie spokoju jest artykuł.
Hela Dodano: 19-08-2017 IP: 188.146.4.161 Niestety mozna ! Muzyka jest dozwolona od 6:00 do 22:00 jestem bezradna. I nie mam prawa nic zrobic. A sasiad mi to robi specjalnie zostawia muzyke i jedzie do prac i wraca po wielu godzinach. To juz trwa od paru lat.
widzę plus Dodano: 20-08-2017 IP: 5.60.160.96 W Boszkowie podoba mi się jezioro a konkretnie woda w jeziorze.Gdyby nie to,pożegnałbym się.Są bardziej przyjazne i zadbane miejsca.
widzę plus Dodano: 20-08-2017 IP: 5.60.160.96 W Boszkowie podoba mi się jezioro a konkretnie woda w jeziorze.Gdyby nie to,pożegnałbym się.Są bardziej przyjazne i zadbane miejsca.
Wanda Dodano: 21-08-2017 IP: 37.47.173.68 Helo ja tez mam takich sasiadow i niestety mam te same problemy
big cyc sąsiedzi Dodano: 21-08-2017 IP: 79.186.3.203 https://www.youtube.com/watch?v=sM5dTQhIiFs&ab_channel=szymonzacharejko
Zuza Dodano: 22-08-2017 IP: 37.47.173.113 Plakac mi sie chce jak przeczytalam te komentarze.
Hela Dodano: 25-08-2017 IP: 188.146.38.239 Dziekuje sciskam!
Jaro Dodano: 27-08-2017 IP: 31.1.141.48 Chcecie poznać uwagi,więc i ja coś dodam od siebie.Woda w jeziorze Dominickim jest super,najlepsza w tej części Polski.No i chyba koniec plusów.Masowa wycinka drzew,zrujnowana promenada, szczególnie przy zejściu od sklepu Sezam.Parking przy plaży,plaża wysypana jakąś nigdy nie schnącą gliną.Na ulicy prowadzącej do hotelu zniknęły akacje,co sprawiło że zamieniła się w patelnię i co raz mniej ludzi zagląda w tamtą stronę.Pozbawiono nas najlepszego widoku na jezioro budując łącznik przy hotelu,a przy plaży wycięto stare piękne dęby i nie tylko. Dominicka też powoli zamienia się w miejską ulicę,co rusz coś się wycina,żeby postawić jakąś budę.Powoli miejscowość ta, zatraca swój urok.O panujących obyczajach nie wspomnę bo o tym już wiele napisano.Bardzo mi żal że tak się dzieje,o takie miejsca powinno się dbać ze szczególną troską.Dodam jeszcze że w Dominicach długo szukaliśmy dojścia do jeziora.Wszystko szczelnie ogrodzone,drogi prywatne i zamknięte.Rozumiem że można zakazać wjazdu samochodom,ale przejście powinno być udostępnione.
Jaro Dodano: 28-08-2017 IP: 37.47.171.76 Absolutnie sie zgadzam z panem Jaro. Mieszkancy powinni zorganizowac spotkanie z Waligurą i ustalic etapy na rewitalizacje Boszkowa krok po kroku z datami!
Ana Dodano: 28-08-2017 IP: 5.60.226.81 A co najśmieszniejsze,ten łącznik,zasłaniający widok na jezioro,wybudowano za unijne pieniądze tz.nasze pieniądze.Droga w stronie hotelu,pozbawiona drzew i bardzo zawężona przez domalowania ścieżki rowerowej,trzeba chodzić gęsiego,co raczej nie nie służy spacerom,zwłaszcza z dziećmi.Dominicka też zmienia się na niekorzyść.Plan poszerzenia jej,jeszcze to pogorszy.W miastach ogranicza się ruch samochodów a tutaj odwrotnie.Wystarczy przedłużyć chodnik.Słyszałam wypowiedz wójta w jakimś wywiadzie,porażka."Nie po to sadziłem drzewa,żeby było zielono",to o wydrzewianiu Boszkowa.Czy ktoś to powstrzyma?
Poddana Dodano: 29-08-2017 IP: 37.47.129.109 Nikt nic nie zrobi jestesmy skazani na upadlos boszkowa
Kumpel Dodano: 29-08-2017 IP: 188.146.34.198 Popieram kolezanke poddaną! Dajmy sobie spokoj zaakceptujmy sytulacje i wiem ze nic nie zrobimy!! Niech upadnie to rozwalone zapizdziale Boszkowo z tymi starymi emerytami upierdliwymi co wszystko przeszkadza! Czas na mlodziesz nową generacje zaakceptowac to trzeba !!
Młoda matka Dodano: 29-08-2017 IP: 31.2.103.45 Że społeczeństwo spada na psy,to widać,słychać i czuć.Akceptacja chamstwa i wandalizmu do niczego dobrego nie doprowadzi.Nie tylko emeryci chcą porządku,ale i ludzie młodzi,którzy ciężko pracują,chcą wypoczywać w godziwych warunkach ze swoimi dziećmi.Zabawa to nie tylko wydzieranie ryja całą noc przez zachlanych i zaćpanych gości.Zasrane i zarzygane drogi,sterty wywalonych śmieci także do jeziora.Chcemy żeby nasze dzieci mogły się nadal cieszyć czystą wodą,plażą i lasami.W mieście mieszkamy na co dzień,a tu chcemy natury i względnego spokoju.Kto chce szaleć całą dobę niech leci na Ibizę,tam nie ma emerytów i małych dzieci.Tam można wszystko, no może nie wszystko,bo kary pienieżne też można odczuć.
taka moja refleksja Dodano: 30-08-2017 IP: 37.248.74.70 No i właśnie dlatego że akceptujemy to co jest,tak wygląda nasz cały kraj.Dlatego rządzą nami nieudolni i sprzedajni ludzie a prawo nie jest przestrzegane.Na takim małym skrawku kraju,jakim jest Boszkowo widać to najlepiej.Nic nie da się zrobić,dlaczego? Jesteśmy za leniwi,brakuje zapału,boimy się? Czy mamona już tak przysłoniła wszystko, czy to zatrute powietrze i żywność ma zgubny wpływ na nasze mózgi? Przecież to wszystko nasze dobra narodowe z których powinniśmy po ciężkiej pracy korzystać,a nie oglądać z za krat.Młodzi ludzie,odurzeni alkoholem i prochami tego nie widzą,gdy kiedyś otworzą oczy będzie już za pózno.
nie mogłem Dodano: 30-08-2017 IP: 185.136.132.194 może ktoś streścić omawiane tematy na spotkaniu 27 sierpnia br. z udziałem władz gminy? pozdrawiam
Karolla Dodano: 02-09-2017 IP: 46.215.74.27 Koniec sezonu,liczyliśmy na spokojny łykend w Boszkowie.Niestety od kilku godzin muzyka na full,niesie po całej Dominickiej.Już kilka razy próbowaliśmy rozmawiać z właścicielem wynajmowanego obiektu o zaprzestaniu udostępniania go na takie imprezy.Niestety,kwituje to krótko i mówi dzwońcie sobie na policję.My nie po to tu przyjeżdżamy żeby się denerwować i przysparzać pracy policji.Od kiedy ten typ tu zaczął swoją działalność,wszyscy cierpimy.Kto nam pomoże.Przecież to nie knajpa z dyskoteką,tylko jeden domek.
Marta Dodano: 03-09-2017 IP: 188.146.40.50 Karolla nic nie zrobisz zaakceptuj sytulacje policja nie pomoze a on ma prawo sobie imprezowac. To nie bloki to domek letniskowy i policja nie pomoze. Tak jak helikopter co w weekendy lata i go slychac tragicznie to ma prawo i koniec
Magda Dodano: 03-09-2017 IP: 37.47.134.185 Masz racje Marta ja tez to przerabialam i policja prosila nie dzwonic bo mnie ukara mandatem Boszkowo to dla turystow i wolno sie bawic chalasowac itd
Dawid Dodano: 04-09-2017 IP: 81.190.231.92 No faktycznie,ta sobotnia noc była bardzo głośna. U Dzidasa skala decybeli pobiła chyba Euforię.Napierdzielali chyba do 3 rano.Nie wiem kim jesteście i dlaczego zniechecacie ludzi do podjęcia działań w walce o prawo do wypoczynku.Jesteście w błędzie że tu wolno robić co się chce.Boszkowo nie jest enklawą gdzie obowiązuje inne prawo.Jeśli knajpa jest upierdliwa,można pozbawić ją koncesji na alkohol, a jeden, czy dwóch właścicieli nie może teroryzowac całej reszty.W Boszkowie są również domki mieszkalne,całoroczne.Policja przyjmuje zgłoszenia i podejmuje interwencję,więc nie piszcie głupot,chyba że macie w tym jakiś cel.Jeśli jednak taka sytuacja ma miejsce,można wnieść skargę wyżej. Trzeba tylko być konsekwentnym,a ludzie jak to ludzie,dużo narzekają a mało robią.Proszę zapoznać się z kodeksem,są tam odpowiednie artykuły.
Bogdan Dodano: 04-09-2017 IP: 62.94.230.197 Panie Dawidzie owszem jest kodeks ale nie jest egzekwowany glosna muzyka jak i prywatne plaze itd. Prosze samemu sprobowac cos zrobic ja rowniez mam glosnych sasiadow i policja mnie ptosila o tolerancje
proszę Dodano: 19-09-2017 IP: 185.136.132.194 od znajomego wiem,że spotkanie się odbyło odnośnie wod-kan i własności dróg w boszkowie. proszę o odpowiedź dot. omówienia w/w spraw.pozdrawiam
zyzania Dodano: 19-09-2017 IP: 79.186.232.49 do Proszę - jeżeli chcesz dowiedzieć się czegokolwiek o drogach o wod.kan wejdź na portal gminy Włoszakowice - tam są informacje
13 Dodano: 20-09-2017 IP: 79.186.156.196 Panorama Leszczyńska- głosuj na sołtysa- bierze udział sołtys Dominic. Głosuj!
znalazłem to Dodano: 25-09-2017 IP: 185.136.132.194 Za trzy lata wodociąg i kanalizacja w Boszkowie 20.06.2014. Radio Elka, Jarek Adamek Urząd Gminy Włoszakowice wyłonił projektanta sieci wodociągowo-kanalizacyjnej dla Boszkowa-Letniska, Boszkowa, Dominic i Ujazdowa. To kolejne miejscowości, które zostaną podłączone do sieci. -Powinno to nastąpić do 2017 roku ? mówi wójt Stanisław Waligóra. Dyżurny reporter: 667 70 70 60 W gminie Włoszakowice do sieci wodociągowo-kanalizacyjnej podłączona jest ponad połowa mieszkańców. Samorząd kontynuuje jednak inwestycje. -Korzystamy z tu z zewnętrznej, rządowej pomocy - mówi wójt. Z najbliższych planów najbardziej zaawansowane są te dotyczące Krzycka Wielkiego i Sądzi. -Gotowy jest już projekt, mamy zezwolenie na budowę i wkrótce ogłaszamy przetarg - mówi Waligóra -inwestycja powinna być skończona w przyszłym roku. Prawie gotowy jest też projekt sieci w Dłużynie - tu termin wykonania zakładany jest na rok 2016. Teraz gmina rozstrzygnęła przetarg na projekt sieci w Boszkowie, Boszkowie-Letnisku, Dominicach i Ujazdowie. Wygrała go kościańska firma IWRA, która zaproponowała cenę 219 tysięcy złotych. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, budowa wodociągów i kanalizacji powinna być przeprowadzona do 2017 roku. (jad)
no,no Dodano: 05-10-2017 IP: 185.136.132.194 brak komentarza do "znalazłem to"? a wydawać by się mogło,że WSZYSTKIM zależy na środowisku
Zbyszek Dodano: 05-10-2017 IP: 78.9.175.234 Bylem w boszkowie w sadybie w lipcu bylo fajnie ale jak na te earunki to drogo.
zyzania Dodano: 06-10-2017 IP: 79.186.228.209 może ktoś da znać jak tam jest w Boszkowie po przejściu huraganu Ksawery...prąd jest? drogi przejezdne?, jezioro z brzegów nie wystąpiło...halo halo dajcie znać stali mieszkańcy jak tam jest po przejściu takiego huraganu
sąsiadek Dodano: 06-10-2017 IP: 185.136.132.194 zyziu-kanaliza i woda w budowie,kostka później


Dane ze stacji meteo.
Temp. powietrza: 14.3°C
Temp. wody: 14.4°C
Wiatr: 0.0[m/s]
Kierunek wiatru: ---

Ostatni odczyt:
18.10.2017 19:10

Dane ze stacji meteo, GOSiR Włoszakowice, umiejscowionej na terenie Ośrodka Żeglarskiego przy ul. Turystycznej 7 w Boszkowie - Letnisku.

współpraca

slotex.pl - najlepszy hosting

Copyright © 2011 by e-boszkowo.pl